Metody pracy

Stosujemy w codziennej pracy z dziećmi elementy nowatorskich metod i koncepcji pedagogicznych:

  • Ruchu Rozwijającego W. Sherborne â€“ rozwija u dziecka orientację w schemacie caƂego ciaƂa, w przestrzeni, uƂatwia relacje z innymi dziećmi.
  • Dobrego Startu M. Bogdanowicz â€“ stymuluje rozwĂłj psychomotoryczny dziecka, poprzez usprawnianie funkcji analizatorĂłw wzrokowego, sƂuchowego, kinestetyczno-ruchowego, ksztaƂcenie lateralizacji oraz orientacji w schemacie ciaƂa i przestrzeni.
  • Gimnastyka rytmiczna A. i M. KniessĂłw – eksponuje naturalne formy ruchowe, z wykorzystaniem interpretacji taneczno-rytmicznej.
  • Gimnastyki twĂłrczej (ekspresyjnej) R. Labana – muzyka peƂni rolę wyzwalającą i wspierającą aktywnoƛć ruchową,
  • Pedagogiki Zabawy – aktywizuje dzieci, wyzwala postawę twĂłrczą, rozwija wyobraĆșnię, integruje grupę.
  • Drama – dzieci uczą się wspóƂpracy, wzajemnej akceptacji, otwartoƛci na potrzeby innych.
  • TwĂłrczego myƛlenia J. Osborne â€“ mobilizuje dzieci do wysuwania wƂasnych propozycji rozwiązywania problemĂłw, rozwija wiarę we wƂasne moĆŒliwoƛci.
  • MaƂe formy sceniczne â€“ pobudza dzieci do dziaƂania, samodzielnoƛci, integruje grupę, daje moĆŒliwoƛć wspóƂpracy w zespole, poznawania siebie nawzajem.
  • Nauka czytania I. Majchrzak - zainteresowanie dzieci ƛwiatem liter i pismem rozpoczyna się od wƂasnego imienia, nie obowiązują ĆŒadne ograniczenia wiekowe.
  • Kinezjologia Edukacyjna Paula Dennisona – stymulowanie obu póƂkul mĂłzgowych, poprawia pamięć, koncentrację, uƂatwia naukę.
  • Edukacja matematyczna wg E. Gruszczyk- KolczyƄskiej – umoĆŒliwia dostosowanie treƛci nauczania do tempa rozwoju dzieci, sprzyja rozwojowi ich inteligencji operacyjnej, ksztaƂtowaniu odpornoƛci emocjonalnej na sytuacje trudne oraz rozwijaniu umiejętnoƛci matematycznych.

logotyoy funduszy UE

Polityka prywatnoƛci >, Deklaracja dostępnoƛci >

Projekt i wykonanie Net Partners